woensdag 27 januari 2016

Design Collections in a Row| STYLECOOKIE 5 IN A ROW

Vandaag een rijtje van 5 met mijn favoriete verzamelingen van deze maand. 

5 designers die mij het inspireerden om te schrijven, verbeelden en te verzamelen:
Dankzij Cindy Bakker ging ik op een andere manier dagelijkse producten en materialen bekijken, 
Hong Hao scant ieder dag al 12 jaar lang producten uit het dagelijks leven.  
Peechaya Burroughs foto's worden geïnspireerd door de fantasie van kinderen en eigen jeugdherinneringen. Hierdoor is het licht en gemakkelijk voor iedereen te begrijpen.


• Een van mijn favoriete jonge designers blijft Kristie van Noort, elke keer blijft ze mij weer inspireren met haar collectie van keramiek. In dit project gaat ze aan de slag met kleur. Cornwall Color Studies toont een nieuwe ontwikkeling van kleuren geïnspireerd op een recente reis naar Cornwall. Op basis van hoe de nieuwe kleuren zijn gemengd, gemalen of toegepast, zullen er in de toekomst nieuwe kleuren toegevoegd kunnen worden aan de bestaande kleurenwaaiers. 
• Al laatste Ryan Sarah Murphy die mij inspireerde voor de zelfmaker. Met materialen die je zelf dagelijks verzameld en in de brievenbus krijgt je een kunstwerk maken. 

Geen opmerkingen: