woensdag 13 januari 2016

Rond, ronder, aller rondst | STYLECOOKIE DESIGN

Vorige week kocht ik een nieuwe denim, hij was zo mooi en had zelfs een eigen naam, Lazy daisy genaamd. Een week ben ik nu troste eigenaar, bijna dagelijks wil ik hem aan. Maar wat maakt deze nieuwe denim dan zo bijzonder? 

Het was Cindy Bakker (zie en lees mijn blog van vorige week) die mij attendeerde om anders naar de dagelijkse dingen om ons heen te kijken. Dus keek ik eens anders naar deze Lazy Daisy. De ronde stippen die zich over dezelfde afstand verspreide. Een patroon dat geboren werd en we een polkadot mogen noemen. Ronde vormen, die zich herhalen, de ene nog perfecter gestikt dan de ander. 

Terug ging ik naar mijn pinterest account want stiekem verzamelde ik al aardig wat beelden met ronde vormen. Van keramiek tot een uitgestalde lamp, wat voor een bijzondere verzameling zorgd. Het zijn de ronde vormen die zich herhaling en een eigen landschap creĆ«ren, verzameld bij elkaar die mij fascineren. In welk formaat dan ook..

Geen opmerkingen: