maandag 29 augustus 2016

Fisherman Colors | STYLECOOKIE TREND


Als ik op vakantie ben probeer ik mijn werk los te laten, maar als je de tik hebt dat je geïnspireerd wordt door mooie structuren en kleuren om je heen, dan is dat soms flink lastig.
Met onze augustus thema in mijn achterhoofd en met september in het vooruitzicht, laat ik me dan inspireren door wat ik om me heen zie.
We hadden al wat zitten brainstormen over het september thema en dat zal vast meegespeeld hebben, maar als je dan op zo'n eiland met vissersboten zit dan laat ik me verleiden door de mooie kleuren en structuren die ik daar zie. 
Als ik dit weekend de vakantiefoto's bij elkaar voeg zie ik een mooie overgang van ons thema 'Illustrated Flowers' van augustus naar de '(offline) Worker' van September. 

Deze week beginnen we met ons nieuwe thema, passend bij de maand dat alles en iedereen weer begint, maar ik ben vooral geïnspireerd door de robuuste stoere materialen en structuren van de authentieke arbeid en zijn omgeving. Patronen en kleuren die zich door een natuurlijk proces vormen. Krachtige kleuren als okergeel en oranje rood, die door erosie en oxidatie te lijken worden aangetast. Maar ook stoere materialen, letters en signs. Een offline wereld die altijd zal blijven bestaan hoe digitaal we ook gaan. 

Geen opmerkingen: