woensdag 10 augustus 2016

Introduction & inspiration | STYLECOOKIE

Ik zal mijzelf even kort voorstellen. Want sinds twee weken ben ik, Babette van Huis één van de stagiaires van StyleCookie. Ik volg de opleiding 'Vormgever Productpresentatie' aan het Cibap in Zwolle. En loop nu een half jaar mee bij StyleCookie. Een geschikte stage om er achter te komen of dit echt de werkzaamheden zijn die ik later ook wil doen. Zoals het er nu naar uit ziet, is dat wel zo. Niet alleen hier, op mijn stage of op school ben ik bezig met styling, ook in mijn vrije tijd vind ik het heerlijk om met styling bezig te zijn, bv. met mijn eigen blog. 
Linksboven Bloomon  | Rechtsboven Vtwonen | Linksonder portretflowers | Rechtsonder fromthekitchen
Het thema van deze maand, is 'illustrated flowers'. 
Ik ging ook opzoek naar bloemen die voor mij inspirerend en kenmerkend zijn. Al snel kwam ik erachter dat ik hou geen 'standaard' boeket, waar vaak voor mij teveel groen in zit. De combinatie van bloemen gekocht bij de bloemenzaak met wilde bloemen, geplukt in bijvoorbeeld de berm, is voor mij een perfecte combinatie. 
Maar tijdens mijn zoektocht naar inspirerende bloemen, kwam ik ook iets anders tegen. Namelijk de manier waarop bloemen worden gepresenteerd. Eigenlijk zijn er veel meer manieren om bloemen op een mooie manier te kunnen laten zien, kijk maar is hieronder. Want wie zegt dat bloemen niet gewoon aan de muur kunnen hangen met een washi tapeje of aan een touwtje als slinger..
Linksboven Gaëlle Baré | Rechtsboven Designlovefest | Linksonder greenery prints | Rechtsonder Vtwonen 




Geen opmerkingen: