donderdag 4 augustus 2016

Wild thing! | STYLECOOKIE STYLING

Het thema van deze maand, bloemen, is voor mij net als Anke al jaren een inspiratiebron. Ik houd van alle soorten, maar wel in het bijzonder van weidebloemen. Het eenvoudige boterbloempje (is hij wel zo eenvoudig? kijk maar eens goed!) uit de wei is prachtig te combineren met minder Hollandse soorten die je bij de bloemenman koopt. Mijn dochter heeft er oog voor, zij noemt het grassprietje namelijk een bloem;-) Op een stormachtige dag in juni ben ik met fotografe Sophia van den Hoek aan de gang gegaan met de styling en fotografie van weidebloemen, met als resultaat een frisse lenteachtige serie met in de hoofdrol droogbloemen en grassen. Voor de professionals onder ons: de serie wacht op een publicatie!



Volgende week laat ik een DIY met grassen zien, die ook onderdeel is van deze Wildflower fotoserie. Veel inspiratie toegewenst!

Geen opmerkingen: